لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
مالمو مثل کپنهاگن

مالمو مثل کپنهاگن

جورجو کیلینی ، مدافع مستحکم یوونتوس ، در کنفرانس خبری پیش از بازی با مالمو شرکت کرد و اظهار کرد که این تیم نیز به سبک کپنهاگن و نورخلند بازی خواهد کرد :

 

"انگیزه زیادی در اینجا وجود دارد. از من گرفته تا تیم و شهر تورین. من فکر می کنم که در این ماجراجویی باید به آن دست پیدا کنیم. گذشته از تمرکزی که باید برای اثبات خود و پاک کردن ناراحتی های فصل گذشته داشته باشیم باید تلاش کرده و مردم را سورپرایز کنیم و به چیزی با ارزش دست یابیم.

 

با چر اندازه تلاش بازهم ما انتظار یک برد آسان را نخواهیم داشت. می دانیم که بازی سختی پیش رو داریم. ما هنوز از زخم های سال گذشته و دو سال قبل رنج می بریم. از نتایج مقابل کپنهاگن و نورخلند.

 

من فکر می کنم که مالمو نسبتاً شبیه آنهاست ، هم از لحاظ نوع فوتبالی که ارائه می کند و هم از نظر موقعیت جغافیایی.

 

در مورد بازیکنان مالمو ، من بیشتر از همه روزنبرگ را بخاطر بازی های ملی می شناسم ، همه چیز را در مورد او می دانم. آنها همچنین جوانی دارند که قبلاً در ایتالیا در پالرمو و ایتالیا بازی می کرد ، مهمتی. فکر می کنم او چند سال در اینجا (ایتالیا) توپ زد. بجز آن ما بر روی سایر بازیکنانشان نیز مطالعه می کنیم."

 

می توانیم در این دیدار پیروز شویم اما به شرطی که واقاً آن را بخواهیم ، تمرکز بالایی داشته باشیم و از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: